13 augusti 2007

Nu har vi haft 5 års kalas!!!


Nu har mina killar fyllt 5 år. Var har den tiden tagit vägen?


De har fått varsen kanin sedan tidigare så på morgonen fick de ett pirat svärd och en playmo riddare. Varsett kort som jag gjort var ju med tvunget. Fast jag tycker det är svårare att göra kort till familjemedlemmarna!








(Allt som är gult på korten är egentligen limegrönt, men min scanner gillar nog inte den färgen.)



De var fullt nöjda med allting!. På em kom släkten och grattade. De fick massor av fina paket.Mycket pirat grejer, men även spel och lite kläder.


Jag hade bakat en pirat tårta som de gillade.




Vädret var kanon så vi var ute och lekte hela dagen. Spelade boll och lekte i sanden.


Hade två trötta killar på kvällen som somnade fort, ja lillebror somnade snabbt han med.