30 september 2007

Länge sedan jag visade mig här....

Har haft fullt upp känns det som. Var i Göteborg på Stämpel och Scrap mässan den 15 september. Wow, det var så kul. Jag har ingen butik i närheten så jag shoppar mest på nätet. När jag kom in i hallen stod jag bara helt still och visste inte vart jag skulle börja. Vilken upplevelse det var att gå runt och känna och ta på alla saker istället för att hoppas att de ser bra ut i verkligheten. Låter säkert dumt för de flesta, men så var det. Min sambo och jag kom dit kl 11, sen träffade vi min bror kl 13 och år sen gick jag tillbaka själv, min sambo slapp. Jag var där till 17.30. Sen var jag helt slut.
Satt sen och klappade på mina nya saker hela kvällen:-)

Har sen gjort lite kort som en på min mammas jobb skulle sälja på Äppel marknaden i Kivik som var denna helgen. Hon ville ha kort med äpplen på , det var inte lätt men jag fick ihop några iallafall. Bilder kommer senare.

Inga kommentarer: