08 januari 2009

God Fortsättning!!!!!

Har ju glömt att önska alla trevliga bloggläsare en god fortsättning på det nya året!

2009, ett nytt år med nya utmaningar, upptäckter, tomma blad att fylla.

Ska utmana mig själv i mitt pysslande, prova nya saker och tekniker.

Jag och min sambo har ett annat projekt också, som vi hoppas mycket på.



Vår minste son har blivit stor, han har slutat sova middag på förskolan. Har inte sovit hemma under julledigheten, men det är ju ett annat tempo på förskolan så han fick lägga sig idag. Men han hade bara gosat med nalle och napp och sen ville han upp och leka igen. Somnade inte på vägen hem hellre, kul. Märks att man börjar få stora barn. Synd att det ska gå så fort bara.



Hoppas att alla får ett bra 2009!!!



Tack för att ni tittar in hos mig och de kommentarer jag får blir jag jätteglad för!



Kram Jessica

Inga kommentarer: