14 juni 2009

Ännu mera kort!!!

Idag har vi varit överallt känns det som. Ett växthus i stan har alltid 50% på sina 1 åriga växter lagom till midsommar. Det var denna helgen, så idag åkte jag och H dit, medan sambon åkte till byggmax med A och E.
Där var ju mer än jag i växthuset men det gick bra ändå. Det var blommor kvar till mig så jag blev nöjd.

Sen har A varit på kalas i eftermiddag och jag och H har spelat lite tennis. KUL! Det har ju inte regnat idag, ännu!

Lite kort igen!

Ett grattis kort till min pappa!



Ett bröllopskort, kan tyvärr inte få den på rätt håll?!



Ett kort till Scrappiz CC, man skulle maska!
Gillar verkligen Tingturas stämplar. Handlar några då och då!



Ett grattis kort som skulle gå i lila och lime. Upptäckte att jag nog inte är någon lila kormakare. Svår färg att jobba med, hade inte så mycket saker i den färgen hellre.


Ett tuffare kort till en simmare.


Ett 2 års kort där jag skulle ha med en traktor. Tyckte pappret passade bra!


Ett grattis kort till en grodälskande födelsedagsgris! Eller groda?!


Ett grattis kort till en som gillar blommor.


Det var allt för denna gången. Nu börjar nedräkningen till semestern. 14 dagar kvar på jobbet, hoppas det går fort!



5 kommentarer:

Julle sa...

Vad många fina kort! Gillar särskilt grodkortet, det tycker jag var jätteläckert! :D

anna78 sa...

himmel vad kreativ du är! Massa snygga kort!

Samara sa...

superfina kort, gillar det med simmaren bäst.

Kicki sa...

Kanonfina kort!! :-)

Anna S sa...

Wow! Vad många fina kort! Bröllopskortet fastnade jag lite extra för ;)

Tack också för fin kommentar i min blogg! Det är så kul att se att nya människor tittar in och visar att de uppskattar det man gör :)

Kramar Anna