17 februari 2010

Länge sedan sist!!!!!

Jag skulle kanske försöka att väcka bloggen till liv igen. Har haft det ganska hektiskt nu, både med familj,jobb och fritid. Tiden har inte funnits till att uppdatera bloggen. Hoppas på ett nytt försök. Jag har ju pysslat massor fast jag inte har visat upp det här så nu kommer det lite pö om pö så att ni inte tröttnar.





Ett bröllopskort till ett par som gifte sig på Hawaii, så det skulle vara lite av den känslan på kortet.



En som fyllde 40 och gillade fåglar.



Lite tuffare killkort.


En snickare som fyllde år.



Detta kortet gjordes till en som gillade att resa.



En kollega fyllde 30. Gjordes efter ett kort jag sett hos Rimna.



En Lo jag gjorde efter en skiss hos designat ( tror jag det var) Det är min minste med mormor och morfar på semester i Ulricehamn.



Det var lite jag hittat på. Ska visa er mer senare. Ska försöka titta runt lite hos er som hälsat på mig.
Ha en bra dag!
Kram






1 kommentar:

Jeanette Wallén sa...

Massor med superfina kort!! Jag kan inte välja någon favorit, det finns så många detaljer och färger jag gillar.

Tack för inspirationen!
Kram,
Tett