30 april 2010

Valborgsmässoafton

Det är inte klokt vad tiden går fort. Imorgon är det 1:a MAJ!!! Var har året tagit vägen???

Förra veckan var vi på lite semester. Vi åkte till Lalandia. Har ni inte varit där så tycker jag att ni ska åka dit, där har man semester!!!! Vi badade, åt, vilade, åt och drack lite gott och bara tog det lugnt. Dagarna gick sååååå fort. H lärde sig nästan simma, A lärde sig att flyta och E var ett litet vattendjur som hoppade och "simmade" på sitt sätt. Vill dit igen, NU!!

Får väl sälja en massa kort så vi kan dit igen:-)

Denna helgen ska vi ta det lugnt. Imorgon ska vi till skogen och plocka vitsippor, gulsippor, lungört, vårlök och svalört. A ville åka och plocka blommor så då gör vi det. Tar med lite goda mackor, kaffe och chokladmjölk så blir det en mysig dag i naturen.

Har pysslat en massa kort som jag ej visat.

Här har jag försökt mig på ett vintage kort, men vet ej om jag lyckats? Vad tycker ni?

Ett beställningskort.
Ett enkelt välkommen till välden. Gillar verkligen pappret med bilarna på.
Här klippte jag ut konturerna efter ett trädklistermärke. Det blev ett enkelt kort, men jag blev väldigt nöjd med det.

5 kommentarer:

anna78 sa...

Vad fina! Gillar speciellt det översta, läckert med wellapppen!

Jeanette Wallén sa...

Kanonfina kort!! Det översta kortet med baddonnan gillade jag extra mycket - gillar hur du har klumpat ihop blommorna där! :D

Anne-Lie sa...

Jättesöta kort!
Visst har du lyckats med ditt vintagekort :o)

Anne-Lie sa...

Hej igen!

Det är ingen stämpel som jag har använt på kortet med kärlekstexten, utan ett av Inkidos mönstrade papper. Tusen tack för din kommentar i min blogg!

hellenbell sa...

fina kort, särskilt det översta!!! superfint!