19 november 2007

Nu har jag varit lat igen!

Inte uppdaterat på länge men jag har haft fullt upp.
Gjorde en massa askar och kort till julmarknaden men det gick inte så bra:-( Sålde 4 kort och 8 askar. Blev lite besviken, tycker att mina askar och kort är fina, men det är kanske bara jag som tycker det?
Nya tag till nästa julmarknad, får hoppas på mer sålt då!

Förra veckan hade jag min kortmakeri kurs. Oj vad nervös jag var, med det gick faktiskt jättebra! Jag började med att visa lite olika tekniker och lite vad de skulle tänka på när de stämplade och så. Och sen gjorde vi ett gemensamt kort, sen var det fritt skapande. Jag hade ju med en massa av mina kort som inspiration, men de behövdes knappt. Det var så skoj att se alla skapa och koncentrera sig. Frågade massa saker och de tyckte tiden gick alldeles för fort. Hann knappt med att fika:-)
De tyckte vi kunde ha en kurs varje vecka och sen blev det ju snart påsk! Jättekul att det blev lyckat! Vet ju mer hur jag ska lägga upp det om det blir fler kurser, hoppas på det!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej jessica,
nu har jag varit här och kikat på alla dian fina kort. du är väldigt produktiv. vad roligt att du fastnade för detta och kul att du skrev en komentar i min blogg. tänk att vi har setts. kul!