05 november 2007

Så var det måndag igen

och jag har pysslat hela helgen så mycket jag kunnat. Ska lämna iväg mina askar och kort på torsdag och jag väntar ju såklart in i det sista med att bli klar. Typiskt mig, men samtidigt skapar jag lite bättre under press.

Haft en skön helg med mys och skogspromenad. Åker till skogen varje söndag och går tipspromenad med bingo och det är så kul. A och H letar nummer och kryssar och får även gissa på tipsrundan. Tog lite fina höst bilder när vi var ute. Hösten har så fina färger.

A och H var på bio igår för första gången, de såg Råttatoille(eller hur det stavas) och de tyckte den var rolig. Men den var lång 1 tim 50 minuter så den sista halvtimmen var lite dryg.

Här kommer iallafall lite askar jag gjort, hoppas att de säljer bra. Jag blev själv ganska nöjd med dem.




9 kommentarer:

Eva sa...

Oj vad askar du har pysslat.

jag har också gjort askar och kort under helgen.

Anonym sa...

Oj så snygga askar och många!Du har verkligen varit jätteproduktiv.

Anonym sa...

Ojojoj vad du har varit produktiv.
Så fina de är.

Monica

Anonym sa...

Oj, vad många fina tändsticksaskar du har altrat. Jättefina! Nu blev jag inspirerad...:)

Snurklan sa...

Vilka fina askar du har gjort, och så många...

Anonym sa...

Du har då baske mig varit produktiv!
Jättesnygga är dom också!

Anonym sa...

hej
vad du är flitig, Tove tycker att dina askar är jätte fina.(tycker jag med)
Kram Helena

Anonym sa...

Jättefina tändsticksaskar och annat du har gjort.

SasSa sa...

Öjöj va fina! Förstår verkligen att du är nöjd med dem. Det var läckra vart enda en. Kan gissa att det sålde riktigt bra också.
Gillar att motiven hamnade i fokus och att det är lagom dekorerat.
Tack för söta ord i min blogg.
Kram SasSa