16 augusti 2009

Har öppnat 21 paket idag!!!!!

På Pysselforumen Scrappiz och Pyssel så är jag med i födelsedagsswappar. Man byter presenter med varandra under ett helt år! Jättekul. Jag hade så skoj när jag öppnade ALLA paket. Här kommer bilder på det jag fick!



Börjar med dem på Scrappiz:


Av Lambisoft kom det ett jättefint matchat paket med blommor, band, blad och pärltråd!

Av adaniels fick jag ett jättefint kort och snyggt bling! Två stämplar med, var kommer prinsessan ifrån?


Såhär fint paket fick jag av Helles fru! Och i det låg det fina blommorBling och bokstäver!


Av Synål fick jag detta fina kort och en Massa papper, band, knappar, brads, silverdekorationer och blommor!!


Av mamapuh kom det detta snygga kort med fina rubons i!

Av llg7007 kom detta fina kort med snyggt bling!


Detta fina kort och bling kom från Tirra!

Ina hade gjort detta fina kort, fick tuff killstämpel och bling med!



Av Miija kom detta underbart inslagna paket! I det fanns ALLT detta! papper, blommor, punchinella, liten ask att altra, två stämplar och band!


Av Cecsve fick jag också ett jättefint kort med en massa papper, thickers,band, halvpärlor och rosor!


Av Maria T kom detta fina paket med fint kort! En massa band, bling, rosor och halvpärlor!



Här kommer det jag fick från Pyssel:

Underbara papper från Tettiz med ett jättefint kort!


Från Alien Bling och Tinto, UGGLOR, både plastband och plast ugglor!!Blommor och bling.


Av Henrietta fick jag fina blommor och jättefin spets, sparade bandet som var runt paketen med. Synd att kasta!


Av Mimmi fick jag ett jättefint kort med en MASSA bling!!!


Av Exx fick jag dessa fina papper, fin spets och ett jättefint kort!

Av Agnelia fick jag jättefint UGGLEkort och fina papper, ugglebrads och tuff pojkstämpel!

Av Karamell fick jag detta fina kort, med snygg swirlstämpel, fjärilstämpel och bling!

Av Trollmor kom detta underbara kort med pearlmaker , rosor och ugglor!!

Av mermaid kom det snygga swirl rubons och fina rosor!
Av Carolina kom detta underbara kort med gulliga stämplar!
Hoppas jag fick in rätt namn till rätt paket;-) Blev ganska många att hålla reda på!
Vill TACKA ALLA UNDERBARA TJEJER på scrappiz och pyssel för allt underbart ni skickat till mig! Jag är jätteglad över allting!!!


1 kommentar:

Teres sa...

Grattis!
Guuu så mycket fint du fått!!! Blir spännande att se vad du hittar på med allt roligt:)