16 augusti 2009

Jag har blivit gammal ;-)

Så har man blivit ett år äldre! Blev väckt 8,30 av sång och paket.
Barnen hade ritat och gjort kort.
Av A och H fick jag stenar de plockat på stranden.
Jag fick även denna!

Har även denna sedan tidigare:

Tycker så mycket om dessa burkar och kommer att samla på mig fler!
Fick även en handduk och ett kuddfodral med ugglor på!! Underbara.

Tog det lugnt hela dagen, slö tittade på friidrotts VM.

tycker det är kul. Tittar ofta när det är stora mästerskap.

På kvällen kom mina föräldrar och grattade mig:-)
Av dem fick jag denna!!!!!!!!!!


Helt fantastiskt!!!! Har alltid velat ha en men det har inte blivit
av att jag köpt en. Har lånat mammas. Men nu har jag en EGEN!!!!
Är jätteglad!!!!
Åt och drack gott och hade en mysig kväll!!


3 kommentarer:

Anna S sa...

Grattis grattis! Vilka fina presenter du har fått! Jättekul med en symaskin :)

Ska bli jättekul att träffas på scrappträffen om ett par veckor :D

Ha det gott!
Kram Anna

Alien Bling sa...

Grattis till symaskinen och burken är ju huuur söt som helst - de hade gärna fått bo hos mig. ;)

Kan vi inte få se korten du fick av barnen också? :D

Anonym sa...

Grattis Jessica, jättesöta burkar! Om du vill träna på att sy kan du få göra en gardin till mig med öljetter, jag har tyget.. ;-)) Hoppas allt är bra med dig! /Maggie