19 september 2009

Nu kommer äntligen en uppdatering!

Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen men jag har inte hunnit med den alls :-( (

Det är så mycket med jobbet, barnen och deras läxor. A bytte klass och det har gått jättebra! Vi har fått en ny son som tycker om att gå i skolan och har fått kompisar. Toppen bra!!


Men minstingen har bytt avdelning på förskolan och han vill inte alls. Han gråter och har det jobbigt. Tråkigt och jobbigt att lämna ett gråtande barn. Hoppas det går över snart.


Har doch hunnit köra kort på kvällarna ändå. Har en massa beställningar på jobbet så det har varit fullt upp. Kul!


Här kommer bildbevis:
En kollega skulle på 3*50 års fest. Det var lite olika önskemål på alla tre korten.
Blommor!

Denna jobbade på lantmäteriet, kartor och måttband.
Denna var bondfru och gillade blommor.
Ett avtackningskort till en som gick i förtidspension.
Detta höll jag på länge med, han älskade sin husbil, så beställaren ville att han och frun och hunden skulle sitta i husbilen och ha jobbet bakom sig. Blev nöjd till sist.
Barnens kusin fyllde 4.
En man som spelade gitarr.
En kollegas dotter fyllde 18, gillade att shoppa!!!


Det var allt för idag! Ska snart visa vad jag gjorde när jag var på Pysselträff hos Dolliver.

1 kommentar:

Hegu sa...

Wow, vad mycket fina kort du gör!! Gillar ölburken med...:)