22 september 2009

Tävlingsbidrag!

Inne hos Creativica har de just nu en tävling där man ska altra något.
Mitt bidrag är detta:

Fick ett beställningskort som skulle vara till en kille som gillade öl och golf! Jag grubblade länge på hur jag skulle göra, men kom på att jag kunde göra kortet på en ölburk!

Använde prickigt papper och grönt för att symbolisera greenerna och golfbollar.

Pom-pom band som golfbollar;-)



Svårt att fota runda saker.



En tag som jag skrev grattishälsningen på.


På toppen gjorde jag en green med flagga och golfklubba. En liten boll med.


Den var jätterolig att göra! Hoppas att beställaren blir nöjd!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Svarade precis på din fråga om en rosa Bia på Scrappiz, att hos mig på Grodans finns dem.Nu ser jag i din blogg att du redan har beställd en.To late för Grodans. Fina kort du har gjort. Känner du till Grodans i Bromölla? www.grodans.se
Lucienne

Miapuh sa...

ASLÄCKER sån grymmeide :D

Miapuh sa...

odd vill med ha en :D fast inte med golf asg

Tiggy sa...

Jätteläcker!

Vixen sa...

Men SÅÅ himla fyndigt! Det där gjorde du ju hur bra och smart och roligt som helst är övertygad om att både beställare och mottagare håller med :)
Ha en trevlig helg!

Kram, Nette

Li@n sa...

Åh den här idén måste jag sno rakt av...vilken kanonidé wow, Superläcker!

Må så gott
Lian

Mathilde sa...

Åh då ska jag kolla här och se vad du använt den till så jag kan få inspiration :)
Kram på dig!

hannahoj sa...

Wow va läckert, vilken rolig idé!!

/Johanna

Julle sa...

Kul idé, läckert med greenen på toppen av burken :D

ele sa...

häftigt. Var tungen att visa maken också, han gillar ju golf och öl :)

Camillha sa...

Haha! Den var ju jättekul! Antar att den blir uppskattad!!!

Carin sa...

Hej! Tack för din kommentar på min blogg! :D Nu ska jag kika runt på din fina blogg, det är mitt första besök här! :) Men vilken cool idé med ölburken och golfen - snacka om nyttomaximering! :D Beställaren och mottagaren måste ha blivit supernöjda! :D Ha det fint! Kram!

Ingalill sa...

så grymt!!!

Therese sa...

Hur häftigt som helst!!!
Kram

Lee sa...

Vilken läcker... rolig idé, och mottagaren måste bli superglad juh... =)

Ulle sa...

Vilken grymt snygg burk! Verkligen en kreativ idé!

Lee sa...

Hej, jag beställde stämpeln här, du kan själv välja hur du vill att den ska se ut... http://www.scrapmagasinet.no