04 oktober 2009

Stormvarning!!!

Idag är det verkligen pysselväder;-)
Regnet vräker ner och det blåser så man tror att taket ska lyfta.
Vi var ute en liten stund på förmiddagen för att ta in hammocken som hade blåst bort. Slängde lite trista blommor men sedan gick vi in igen. Vi bakade kanelbullar, mums!
E hjälpte till, han kavlade så det blev hål i degen. Jag ville visa honom hur man ska göra, men då blev han sur och gick. Hörde att han pratade med bröderna -Mamma är sur på mig!

Imorgon är det jobb igen! Var tar helgerna vägen?????

Visar lite kort som jag gjort.

Här distressade jag en tag som jag sen satte fast på ett kort.


Gjort efter en skisstävling på Tingturas blogg.


Ett grattis kort till ett kalas H var på. Blev riktigt nöjd med detta. Använde en tag från ett par byxor, siffran kommer från mamma, hon hittade den i en affär de sålde saker från milirären. Tyckte de passade bra på kortet. Satte även dit en döskalle charm. H blev jättenöjd och tyckte mamma var duktig:-)



Ett grattis kort till en tjej som brottades och gillade Italien.

Hoppas på en rolig vecka, snart är det dax för mässa i Göteborg!!!!

1 kommentar:

Maya sa...

Så mange herlige kort du har skapet!!
Flotte farger og detaljer!
Klem fra Maya :)