03 oktober 2009

En vecka går så fort.....

Måndag-fredag bara rasslar iväg och helgerna springer ännu fortare!
Hinner inte uppdatera bloggen så ofta jag skulle vilja, men en massa kort hinner jag göra iallafall!!

Javisst ja, Jag har ju inte visat upp de korten jag gjorde på vår Scrap träff hos Dolliver
Vi hade en jätterolig dag. Och lite kort hann jag med att göra.
Tiggy visade lite nya kortvikningar som jag provade på.

Det blev ett kort till en kille som gillade handboll och Italien.

Så här ser kortet ut när man tar bort det gröna bandet.



Detta kortet hade vi 30 minuter på att göra. Motivet hade jag redan målat. Blev jättenöjd med detta kortet. Sen hade vi röstning på vem som skulle vinna. JAG VANN!!!!! Blev jätteglad. Fick fina papper , thickers och blommor!


Detta kortet gjorde jag till en liten tjej som gillade prinsessor och katter.


Tack igen Dolliver för en jätterolig dag!


Sen har jag haft lite beställningskort till barn som gillade Teletubbisar. Jag själv tycker inte speciellt mycket om dem:-)


Min kollegas flicka fyller 1 år! Var tar tiden vägen?



Detta kort var till en man som gillade havet och båtar.



Min mamma har också fyllt år. Detta kort fick hon.



Ett bröllopskort med en ny stämpel jag köpt. Tyckte det blev riktigt bra!



Barnens kusin har fyllt två år! Grattis.



Vi skulle varit på 2 års kalas idag, men H har feber. Så jag och han är hemma och de andra fick åka på kalas.
Jag har varit och tränat med idag och känner mig lite mör i hela kroppen. Körde nog lite för hårt;-)
Ska försöka hinna att göra lite kort med idag, har beställningar till måndag. Och idag är det faktiskt World Cardmaking Day/WCMD så det passar ju bra!
Hoppas ni har en bra dag i regnet, hösten har kommit.








2 kommentarer:

Tiggy sa...

Jättefina kort! Så fin bloggheader du har, älskar själv också ugglor. Fick en aha-upplevelse när jag såg ditt ena kort, tyckte jag kände igen det.. Sen slog det mig, du var ju med på Dollivers träff! Hejhej! Nu har jag hittat din blogg. :)

Vixen sa...

Verkligen fina kort, å vilken inspiration och skapar lust man får av att titta i din blogg!