12 oktober 2007

Hemma med sjuka barn

H var hemma igår med hosta, A fick vara på förskolan och ha kul med kompisarna. E skulle på babysim så jag tyckte det räckte att ha en stor med mig. E tycker det är så kul att bada. Dyker från kanten och igår så förstod han att vända sig från kanten och komma till mig. Han ska hålla sig i stången vid kanten och sen släppa ena handen, vrida sig och ta min hand och sen släppa den andra. Han blev så glad när han fixade det. Det tog tre gånger för honom att klara det. Sen fick han gå på mattan, det gillar han med. Ja, han gillar ALLT som har med vatten att göra. H satt vid sidan och tittade på, undrade efteråt varför vi ALDRIG är på badhuset???
Ska försöka ta oss dit snart lovade jag. SKA hålla det med.
Hoppas på att hinna göra lite kort idag. Har målat 50 motiv så det ska "bara" monteras. Men det tar ju sin lilla tid det med.

Inga kommentarer: