06 augusti 2008

Ett bröllopskort!

Mammas bror skulle ha ett bröllopskort, han hittade inget han gillade i affären.
Så jag fick äran:-)

Jag stansade ut en MASSA blommor som jag monterade ihop med brads och satte fast som ett hjärta. Hade ett passande papper som var bröllops inspirerat.






Jag tar 30 kr för mina kort men han tyckte det var så fint och det låg mer jobb bakom än för 30 kr så jag fick 50 för det. Känns kul att man får uppskattning för det man gör och att några förstår att det inte görs på en handvändning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket jättefint kort!
Förstår att du fick dricks...
/Betty

Teres sa...

Vilket otroligt vackert kort. Har kollat igenom en hel del i din blogg och ser att du är en oerhört kreativ människa. Det har blivit en del kort... :)

Jessica sa...

Jättesött kort :-)