30 augusti 2008

Haft mycket att göra!!!

Vardagen börjar komma ifatt nu! Barnen ska lämnas i skola och dagis, man jobbar och hinner inte blogga så mycket.

Haft många kort på beställning också så det har kvällarna gått till.

Har även blivit förkyld och har ont i en tand. Ska dra ut min visdomstand om två veckor, men den gör så in i nordens ont. Så jag tar värktabletter varje dag. Får ringa tandläkaren på måndag och höra om den kan tas bort innan. Ska ju till Göteborg nästa helg på Scrap och pyssel mässan och den vill jag inte missa!

Detta kortet gjordes till en 4 årig bröllopsdag. Han spelade saxofon och bröllopet hade gått i vitt och guld. Tog upp de färgerna och ritade sen en saxofon där en massa hjärtan spelas ut ifrån.

En kollega fyllde år. Det skulle gå i blått och vara en hund på.
Jag använde mitt nya fina träd och stjärn gem som jag hittade på panduro.
Ett kort till en 9 årig tjej som tyckte om hästar.
Barnens kusin fyllde 3 år och detta kort gjorde jag då.
Testade mina nya retrostämplar från panduro.
Ett killkort som skulle gå i grönt och vitt. Han gillade hammarby!
Ett kort till en kille som fyllde 30 år, gillade bilar.
Tyckte filuren passade.
En kille som körde cross, skulle vara lite tuffare stil.
Detta kort fick min pappa när han fyllde år.
Hittade ett papper med motorcyklar på som jag använde.

Min morbror hamnade på sjukhuset och då fick han detta kort.








1 kommentar:

Misspyssel/Cecilia sa...

Jisses vilken hop fina kort..