06 augusti 2008

Pysseldagen hos Syzzla!

Äntligen har jag tagit kort på det jag gjorde på träffen hos Syzzla.



Anna lärde oss att göra detta glasskortet. Det var skoj och inte alls svårt.







Vi hade olika utmaningar under dagen. Att göra ett julkort i Juli var väl inte det lättaste, hade inte med mig några julstämplar. Men Ingrid hade lite stickers som jag köpte, och blev riktigt nöjd med kortet!






Vi skulle skapa något utefter bokstäverna i Syzzla, man fick modifiera stavningen något:-)



S= Stans (Hörn)

Y= Yellow

Z= Zebrarandigt

Z= Zvart

L= Linjer

A= Apa






Till detta kortet bytte man saker och skulle skapa utefter det. Jag tog grodstämplen och det blev ett hoppigt kort.






Sen gjorde jag lite kort bara för att. På metall plattan står vänner.






Provade mina nya stämplar, testade MCP ( tror jag att det heter) färgläggning och det var skoj.


1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket härligt du fått gjort :)