28 juli 2009

En mega uppladdning av kort!

När man har semester så hinner man med lite fler uppdateringar!
Har nu gått igenom min kort mapp och hittade en massa kort jag inte visat er, så här kommer det en massa kort!

Ett golf kort.


Emma hade namnsdag och ville ha fjärilar på sitt kort.


Thomas fyllde år, blev väldigt nöjd med detta!


En tjej som gillade lila och hästar!


Denna tjejen hade nyligen flyttat till havet så det skulle vara lite havskänsla.


En dam som fick em massa möss!


Ett killkort med ett coolt monster!


Bröllopskort!


Ett till Bröllopskort!


Kalas kort till en av A kompisar!


A´s extra fröken fick detta kort vid avslutningen......


......som satt i denna blomman!


A´s andra fröken fick detta kort.


E byter avdelning till hösten så hans fröken fick detta kort.......

...på detta paket!


Student kort.


Ett till student kort.


En 1 åring fick detta kort!


Tuffare killkort! Gillar denna stämplen!


En tjej som det skulle vara lite sommarkänsla över.


Chefen fick detta kort av all personal när hon gick på semester.


Det har varit många bröllop denna våren!


...och studenter!


Golfare har jag också gjort en massa kort till.


Ett kort som skulle ha lite retrokänsla!


En kille som gillade robotar.


Ett tack för hjälpen kort. Har ritat videokameran och satte dit!


Ett tack kort som skulle gå i svart och vitt.


En kille som hade köpt hus och gillade snabba bilar.


Nyfödd liten kille!


Dopkort i rosa och brunt!

Min kollega har en MASSA djur, jag fick med alla utom hennes hamstrar.


RÅÅÅÅSA dopkort!

Ett gulligt kort


En tjej som gillade glitter!

Så nu har jag gjort mitt för idag!



12 kommentarer:

Diana sa...

OJ! Vilken uppdatering! Här fanns det så mycket fint så jag vet inte vart jag ska börja!

Mill@n sa...

Jösses vilken mängd du har gjort! Riktigt roligt att se och inspireras av, massor av snygga detaljer, färger och annat.

Ulrika sa...

Oj vad många kort!! Jättefina! Bröllopskortet med fågeln är min favorit!
//Ulrika som hittade hit vid bloggrundan på pyssel.net

Zarah sa...

HIMMEL! Wooooow!

Cath. sa...

Tack söta rara för hullig hälsning inne hos mig!
Vilket fantastiskt blogginlägg - MASSOR med underbara kort! Gillade verkligen dina bröllopskort och Tinas havskänsla-kort gillade jag mycket!
Ha det gott!

Cath. sa...

GULLIG ska det ju vara.... jag är visst lite trött fortfarande

Jeanette Wallén sa...

Himmel vad många härliga kort! :D

Teamjes sa...

Oj vad mycket fina kort. Golfkorten och det röda bröllopskortet lev mina favoriter :)

Misspyssel/Cecilia sa...

wow det var inte några kort :)
Gillar Thomas och trevlig sommar (till fröken) mest..
Jättesnygga

Kram

rebecka sa...

shit vilka kort du har gjort, inte var det få inte! :D Och alla var jättefina, och vilken variation du lyckas få till på dom! jättebra :D

Millas blogg sa...

Oj vad otroligt många fina kort du gjort! Vad glada alla som fått kort av dig måste ha blivit.

Kram Milla

Sandra sa...

Wow, det var en rejäl laddning med kort! Massor med fint och kul med lite olika stil på dem! Jag tror säkert du kan hitta lite nytt och roligt som passar dig hos Bildmålarna. :-)