10 juli 2009

SEMESTER..............................

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!
6 veckor ledigt, det ska bli så skönt!
Ska åka till en stuga imorgon och det ska bli så roligt. Mina killar verkligen ÄLSKAR att bo i stuga och hitta på en massa skoj!
Försöker göra som jag är uppvuxen, vi var runt i halva Sverige med husvagnen och så verkligen MASSOR. Det var verkligen kul och det vill jag ge mina barn också. Man behöver inte åka utomlands när det finns så mycket fint att se hemma.

Det blir en tur till Borås djurpark, Gränna med en båttur till Visingsö om vädret tillåter. Det roligaste är att mina föräldrar och min bror också förjer med och bor med oss i några dagar. Min bror bor 25 mil från oss så vi träffas tyvärr inte så ofta. Barnen tycker ju också det är kul. En till att busa med!

Hoppas på en skön vecka!

2 kommentarer:

Teres sa...

Hoppas att ni får en skön semester och att solen tittar fram där du bor. Här har det regnat hela veckan och lär nog fortsätta några dagar till:(

Jätte fina kort som du gjort sen sist jag tittade in hos dej:)

Trevlig helg /Teres

Anonym sa...

6 veckor, såå lyxigt, men det är du VÄL värd..ha det gott...välkommen på en kopp kaffe om du har lust
/Maggie