03 maj 2010

Hemma och vabbar idag

Trist men ibland blir det bara så. Med barn som mår illa och inte äter passar hemmet bäst.
Har tagit det lugnt hela dagen.
Tittade igenom gamla foton med barnen och sen hamnade vi min mapp med kort. Där var några jag inte visat innan så här kommer lite ögongodis:-))

Beställningskort till en som gillade matlagning och att baka.

Mamma ville ha ett sexigt kort till sin bror. Han fyllde 66, firade det den 6/2 kl 18.


Fick beställning på ett bröllopskort. Bröllopet gick i vitt och silver.
Var lite osäker på vad köparen ville ha så jag gjorde två ganska olika kort.
Hon gillade båda så hon tog bägge. Ganska bra betyg tycker jag!


På detta kortet använde jag mig av ståltråd, pärlor och hjärtan.


1 kommentar:

sara s sa...

Jag förstår att hon tog bägge bröllopskorten, dom var väldigt olika varandra men jättefina!

Även dina andra kort och foton var härliga!