15 maj 2010

Vi är Barnlösa i helgen

Japp, idag lämnar vi A och H på Hajk med scouterna. deras kår firar 100 års jubileum och de har hajk i 4 dagar. Men A och H är Bävrar ( Yngst) och de sover en natt i tält. Det räcker tycker jag. Det känns konstigt att lämna bort dem och inte ha koll på vad de gör. Om de sover hos Mormor och Morfar eller Farmor så vet man ju att de har det bra. Men det går säkert jättebra! Jag är lite hönsig. E åkte till farmor redan igår så idag ska jag och sambon städa huset!!!! Jättekul! Men det ska bli skönt att röja. Synd bara att regnet ÖSER ner så det blir inga fönster putsade.

Har gjort ett kort till en kille som spelade fotboll.

Denna killen gillade musik.
Grattis kort till min pappa. Det är STORT! 30x15
En liten närbild.
Hela kortet
Hoppas ni får en härlig helg! Man bor i fel ände av landet idag, man skulle bott i Norrland!
Där är ju sommaren. Jag vill ha sommar här nu!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Sollan sa...

Hej! Tack för din kommentar inne hos mig. Vad roligt att du hälsade på och att du tyckte pom mitt julalbum. :D
Var ju såklart tvungen att ika inne hos dig också och här fanns ju massor med fint att kika på. Ha det gott! Kram!

DesignAnnique sa...

Vilka härliga kort! Gillar det stooora kortet, läcker idé!

Jeanette Wallén sa...

Åh, så superläckra kort!! Gillade verkligen hur du gjort med bokstäverna på "Sextio-kortet"!! :D

Lotta sa...

Härliga kort, gillade det stora kortet. Så häftigt:)