14 juli 2008

Kort i massor!

Jag fick som sagt en massa beställningskort veckan innan semestern, vilket var riktigt roligt.


Först ett konfirmationskort till en kille som skulle gå i lime grönt. Hade aldrig gjort något innan och hade ingen passande stämpel. Jag tog en hÄnglar stämpel , ritade en bibel och satte över en kruka med hjärtan son han egentligen håller.
Använde punchinella för första gången. Inne i kortet ritade jag ett ljus och en till bibel. Satte även dit datum efter att jag tog kortet.








Detta kortet skulle till en hästtokig florist.
Provade mina nya klistermärken med ugglor på. Helt underbara!




Detta skulle gå i blått och vara till en tjej.




Ett tack kort till ett par som skulle gå i grönt och vara somrigt.





Ett grattis kort till en som fyllde 50.



Ett grattiskort till ett barnbarn som fyllde 3 år och gillade djur.





Ett grattiskort till en som fyllde 60 år. Hade kor och tyckte om blommor.




En 18 årig tjej som gillade glitter.




Ett flyttkort.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken smart lösning med konfirmationskortet! Blev ju toppenbra.

Tack för titten inne hos mig!

Anonym sa...

Du gör jättefina kort Jessica! Särskilt det till Liselotte och Mot ny bostad tycker jag om.

Ses i Södra Sandby på lördag!