31 juli 2008

Vattkoppor????

Har varit på en mini semester i mina föräldrars stuga mån-onsd. Igår när vi satt och åt frukost så så tyckte vi att H hade konstiga prickar på överkroppen. Hittade även på armar, rygg och rumpa. ringde BVC men de tyckte vi skulle avvakta.
Hade lika mycket imorse så jag har fått tid till honom idag 15.30. Skulle smussla in honom, sen fick vi se och de kom ut och kollade honom eller om vi fick komma in i ett rum. Smittorisken var så hög. ( Värre än att man hade pest)
Vi skulle ju firat H&A på lördag, de fyller 6 år. Så ev. får vi ställa in kalaset.
Får se efter läkar besök.

Annars hade vi det bra i stugan. Vi har badat och jag har lärt mig att väva! Har gjort en dörrmatta och sen hann jag börja med mattan till E´s rum. Den kommer att gå i blått med lite inslag av klatschiga färger. Ska visa bilder på det sen.

Inga kommentarer: