26 juli 2008

VINNAREN ÄR DRAGEN!!!!

Tack för att ni ville vara med på min lilla gissningstävling.
Många gissningar blev det men ingen lyckades
hitta den rätta sången, så jag skrev allas namn på
lappar och lade dem i en burk.



E tog en lapp och hade lite problem att få upp den........



Men till sist lyckades han!!!! Den lyckliga vinnaren blev........


PETRASO!!!!!!


Stort grattis till dig!

Maila din adress till mig på jessicanilsson-73@telia.com så skickar jag

ett litet pysselpaket till dig!

Ni vill kanske ha reda på rätt svar????????

Hade jag skrivit det han fortsätter med så hade ni klarat det.

Bu bä bu bä bu bä bep

Bobys byggen bygger rubbet, Bobys byggen bygger bäst

sen kommer:

maja,sparv,grålle,plugg

Byggare bob sången var det. Glasklart eller hur?????

Han älskar det tv programmet, och går och sjunger på den alltid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aha, jag får skylla på att jag aldrig sett Byggare Bob! ;-)
Grattis till vinnaren.

Jobbigt med bränd rygg, men jag måste säga att jag är lite avis på dig som ska lära dig väva!

Anonym sa...

Åhhhhhhhhhh Va Kul!!!!
smälter bort i värmen i dag