22 juli 2008

Lite blandade kort!

Jag har inte hunnit fota de korten jag gjorde på träffen i lördags, men här kommer lite andra kort jag inte visat innan.


Fick beställning på ett bröllopskort. Jag har inga stämplar så jag snurrade ihop ett hjärta, trädde på lite pärlor och till sist så trädde jag in ett organza band. Lite rosa vellum och sen skrev jag namn.




Ett enkelt Tack kort där jag inspirerades av en tjej på Scrappiz. ( Ska kolla upp vem det var)



Här har jag maskat för fullt!
Ett tack kort till en personal som skulle sluta sin tjänst på förskolan.



Insidan på samma kort.
Doodlat lite och använt mig av mina foamstamps.



Jag hade så många kort att göra till barnens fröknar när de slutade förskolan så jag gjorde likadana. ( Nästan) Gillar mina foamstamps, har insett det nu.

Inga kommentarer: